Reklam 2.0 är skriven av en praktiker

Detta är ett inlägg från Reklam2

Testade att köra bloggen i Mattias Östmar,s Typealyzer som kom fram till att reklam 2.0 är skriven av en praktiker enligt PRfekt Type. Vet inte om jag har helt enig, men vissa saker i beskrivningen passar alldeles utmärkt. Jag testade faktistk Typeapalyzern för ett tag sedan när den var på beta-stadiet och då analyserades bloggen som skriven av en Strateg och analytiker.

Frågan är: skriver jag annorlunda nu (är i och för sig inte helt omöjligt då det för mig är en lärande process) eller har analysverktyg förändrats sedan betan?
Jag tyckte nämligen att strateg och anlytiker också passade in på mig.

Kan